Sunday 19 February 2012

Kekayaan Atau Kesihatan

Assalamulaikum.
Salam Sahabat.

Pagi tadi masa dalam perjalanan ke USJ Taipan,
aku dapat call dari bisnes partner aku, Abg Rahman.

"En Azhar ada kat mana??
En Azhar kena tolong saya.
Ada kawan saya ajak jumpa ni dia nak tahu pasal bisnes kita.
En Azhar boleh tolong amik saya tak kita pergi sekali.
Saya tak boleh jalan sangat ni lepas accident kelmarin.."

Aku pun terpaksa la ubah program.
Patah balik ambil Abg Rahman kat rumah dan pergi jumpa kawan dia.
Kami lepak kat kedai mamak je tadi.

Aku rasa tertarik nak share sesuatu masa aku tanya dia 1 soalan tadi.
Aku saje tanya antara kekayaan atau kesihatan mana yang dia nak?? Hehehe.
Jawabnya kalau kaya tapi tak sihat tak guna jugak.
Kalau sihat pulak tapi poket kosong pun parah jugak.
Saya rasa dua2 la saya nak. Hahaha.

Terbaeekkk.
Aku pun demo la plan "Menjana Pendapatan Melalui Kesihatan".
Duit dapat kesihatan pun dapat.
Demo serentak 2 orang terus.
Alhamdulillah mereka berdua sangat positif.

Terus bagi ic untuk isi member form.
Boleh dikatakan close la walaupun belum confirm lagi.

Sign member form tanpa sebarang paksaan.
Katanya dah tak larat nak makan gaji semata2.
Peluang mungkin datang hanya sekali.
Kalau lepaskan kali ni belum tentu akan datang lagi peluang macam ni.

Syukur alhamdulillah ini yang paling best.
Confirm close la yang ni.
Cash lagi harini.
Duk kira duit kat atas meja macam tu je.
Meja sebelah2 pun jeling2 je.
Aku pulak yang cuak.
Kalau kena rompak sia2 je.

Apapun tahniah pada mereka.
Tahniah jugak pada Abg Rahman.
Jom semua yang dah bersama Akademi, kita gempur habis2an.
Fight 2 tiket ke Guangzhou.
InsyaAllah.

Yang belum bersama Akademi dan berminat untuk menyertai kami,
jangan segan2 call/sms aku.
010-2207181
Kami share peluang, anda yang buat keputusan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...