Tuesday 14 February 2012

Formula Yang Menjadi

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Alhamdulillah seperti yang dirancang tengahari semalam aku ke USJ Taipan.
Selesaikan beberapa urusan di sana.
Ingatkan aku orang pertama sampai rupanya CDM Hanim lebih awal.
Khabarnya punch pakej.
Tahniah CDM.
Bisnes kini semakin mudah.
Terbukti formula Akademi semakin menjadi2.

Aku ke USJ Taipan dengan bisnes partner aku, Danny.
Kebetulan dia pun ada urusan bisnes kat sana.
Lepas selesai semua kami ingat nak lunch kat Restoran Ubi Kayu atau Restoran Cina Muslim.
Tapi takde parking pulak.
Pusing punya pusing last2 makan kat area2 opis je.

Petang pulak sepatutnya aku ada appointment kat Restoran Hamid Maju, Dengkil.
Tapi tak jadi sebab aku agak busy sikit kat opis.
Pukul 6 petang pun masih di opis lagi.
Kalau takde aral dan ada rezeki hari ni akan jumpa semula.
InsyaAllah.

Pada sesiapa yang berminat nak tahu tentang formula Akademi ni,
boleh call/sms aku macam biasa.
010-2207181


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...