Saturday 4 February 2012

Kesian Aidil

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Alhamdulillah aku baru sampai rumah.
Tadi ke rumah jiran ada beberapa isu yang dibincangkan.

Pukul 2.30 petang ni aku ada bisnes appoinment kat Restoran Saba, Cyberjaya.
Jumpa ex-boss.
Siapa2 free nak join sekali jom la.
Jangan segan2 call je hp aku.
Lepas zohor kang aku gerak la.
Sementara nak tunggu zohor tu update blog kejap. Hehehe.
Nak main dengan anak aku dia tengah khusyuk layan video pulak kat laptop dia.
So aku terpaksa la pakai netbook ni.

Malam tadi anak aku duk buat perangai pelik dia.
Abah dan mama dia dah tidur dia masih duk main2 kat atas katil.
Dari atas katil turun ke bawah lepas tu naik balik.
Aku dah tak larat nak layan terus tidur je.
Ada la terjaga sekejap dalm pukul 2 tengok dia takde atas katil.
Rupanya tengah duk bersujud baring bersujud baring kat atas sejadah.
Yang tak tahan tu siap pakai telekung mama dia.
Entah macam mana dia boleh capai aku pun tak tahu.

Pukul 3.30 pagi macam tu aku bangun sebab alarm dah bunyi.
Tengok2 anak aku dah tidur kat bawah tu atas sejadah kecik dia.
Telekung pun tak buka lagi.
Kesian pulak aku tengok.
Bergulung macam tenggiling sebab sejuk aircond tak tutup agaknya.

Sorry ye Aidil.
Malam tadi abah betul2 mengantuk tak larat nak layan.
Next time kita main sampai lebam. 

Ok guys gotta go.
Standby for bisnes time.
Siapa2 nak join call ya.
2.30 kat Restoran Saba.
5.30 kat Satay Willy.
C ya.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...