Wednesday 1 February 2012

The Summit USJ

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Alhamdulillah aku baru balik dari Summit USJ.
Program pencarian Ratu PB.
Kali ni wife aku pun ikut sekali.
Maklumlah bila cerita pasal PB ni lebih afdal la wife aku ikut sekali.
Kalau tak nanti dia yang tak senang duduk kat rumah. Hehehe.

Destinasi kali ni di Summit USJ.
Bangunan dah nampak depan mata.
Tapi nak sampainya more than half an hour.
Appointment sepatutnya pukul 3.30 petang.
Stuck jem punya pasal pukul 4 baru kami sampai.
Apa boleh buat.
Tak sangka pulak boleh jem teruk sampai macam tu sekali.

Wife aku syok la duk layan lagu favourite dia berulang kali.
Apa tajuk aku tak ingat.
Yang aku tahu penyanyi dia Rossa lagu dari album Ayat2 Cinta rasanya.
Yang lirik dia "ku tutup mata ku mata mu bla bla bla.."
Dia tak tahu mata aku yang dah nak tertutup mengadap jem tu. Hahaha.

Alang2 pergi Summit tadi aku sempat la jumpa bisnes partners aku yang keje kat dalam tu.
Abg Karim dan Sitti.
Sabahan mari.
Tak boleh lama sebab ada 1 lagi appointment dengan member MBSB pukul 6 petang.
Tapi jem punya pasal tak sempat jugak.
Member aku tu pun tak boleh tunggu lama.
InsyaAllah esok dia datang opis aku je jumpa kat Anjung.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...