Wednesday 8 February 2012

Payung Sebelum Hujan

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Lunch hour tadi aku ke Dengkil dengan member aku, Iwan.
Jumpa Abg Nasir kat sana.
Kami lepak bertiga je.
Aku nak menuntut ilmu perniagaan dari mereka berdua.

TQ Abg Nasir.
TQ Iwan.
Ilmu yang sangat berguna.
Mereka ajar aku cara nak sediakan payung sebelum hujan turun dengan lebatnya.
Mudah2an lepas ni bisnes akan bertambah boooommmmm.

Kamera cap ayam aku tertinggal kat opis.
Tak dan nak upload gambar2 yang aku sempat snap tadi.
Tengok la esok kalau rajin aku edit kemudian.

Kat opis harini lain pulak ceritanya.
Audit negara dah masuk.
Kalau ikutkan last week lagi diorang dah masuk.
Tapi touch sikit2 je.
Kali ni lebih detail.
Aku langsung tak boleh nak buat kerja lain.
Terpaksa melayan permintaan dan menjawab pertanyaan2 diorang.
Kalau tak mengadap face to face, by phone pun tetap kena jawab jugak.
Tak boleh nak elak. Hahaha.
Esok pagi sambung lagi.
Mudah2an semuanya ok2 belaka.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...