Friday 10 February 2012

Projek Mega

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Alhamdulillah aku baru sampai rumah.
Keluar kejap jumpa bisnes partner tak jauh dari area rumah aku.
Tapi bila dah jumpa macam2 la yang dibincangkan.

Mula2 tadi aku jumpa Syed dan isterinya.
Dia nak jumpa member2 dia yang nak beli minyak enjin JTX 1000.
Bukan 1 tapi 2 orang yang nak beli.
Mereka dapat info dari blog Syed.
Wah tahniah beb.
Semakin cemerlang.
Dah alang2 dia jumpe member2 dia dekat dengan tempat aku punya appointment,
tu yang kami sempat jumpa borak2 kejap.

Tujuan utama aku keluar tadi nak jumpa Nora.
Dah berhari2 dia sms aku nak jumpa untuk diskas 1 projek ni.
Projek mega katanya.
Dah lama dia plan benda ni cuma baru sekarang peluang terhidang di depan mata.
Kalau tak grab memang rugi besar.
Berjaya tak berjaya belakang kira.
Yang penting kena berani mencuba.

Kami hanya rakan 1 Akademi.
Dia ada group dia sendiri.
Aku ada group aku sendiri.
Tapi dalam Akademi kami tetap 1.
Sentiasa bersedia untuk bantu membantu antara 1 sama lain.
 
Port kali ni di McD Taman Equine.
Senang nak bincang.
Tak bising dan tak crowded sangat.
Aku sendiri memang dah tak sabar2 nak tahu bantuan apa yang diperlukan dari aku.
 
Nora explain kat aku dari awal sampai akhir.
Dari A to Z.
Biar aku lebih jelas.
Biar aku lebih faham tujuan projek ni.
Biar aku lebih senang nak bagi idea dan pandangan.
Wah nampak gaya memang menarik bangat.
Betul2 mega ni.
Syukur la dia ada kabel untuk buat benda ni.
Aku sendiri kena prepare macam2 benda sebelum projek ni berlangsung.
Mungkin juga perlukan bantuan cikgu2 dan mentor dalam Akademi.
Nora dah siapkan proposal.
Tinggal nak submit je.
Tapi approval dah dapat dah pun.
Macam mana tu. Hehehe.

InsyaAllah 25hb ni bakal mencipta sejarah kalau semuanya berjalan lancar.
Mudah2an segala2nya dipermudahkan Allah.

  Projek apa sebenarnya ni??
Tungguuuuu..
Aku akan maklumkan bila sampai masanya.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...