Sunday 5 February 2012

Hari Yang Dinanti

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

18 Februari ni akan berlangsungnya Majlis Anugerah SM/ SSM di Menara PGRM
bagi meraikan graduan2 atau usahawan2 dari seluruh Malaysia.
Bisnes partner aku pun ramai jugak yang naik stage kali ni.
Cuma yang sebelah selatan akan naik zon selatan la.

Aku saje nak post gambar2 sebelum ni masa event yang sama macam anugerah ni.
Amil feel dulu kasi semangat sikit.
Tapi sorry la gambar yang awal2 dulu tak dapat diselamatkan masa harddisk kong last year.
Jom layan.

Aku dan wife aku, DSM Amy.
Tengah sarat mengandung anak pertama (macam banyak sangat je anak aku).
Ni kat Stadium Melawati Shah Alam.

Aku dan SM Norazman.
Hebat si Man ni.
Bermula dengan RM30 je pun boleh capai pangkat SM.

Abg Aziz, wife, aku dan DSM Nazrul.
Dinner Diamond Night bagi meraikan DSM, DDM dan Pemenang Tabung Kereta.
Ni kat MIECC, Seri Kembangan.
Kalau tak salah 12000 keping tiket habis dijual masa ni.

Aku dan sifu aku, Abg Hamizul
Orang yang banyak membantu dan membimbing aku.

SM Norazman, aku, wife dan SM Marina.
SM Norazman dan SM Marina dulunya dua2 bekerja swasta.
Lepas bersama Akademi Taipan dua2 resign 24 hours notice.
Hebat.

SSM Hekal, SSM Mahadi, aku dan DSM Nazrul.
Ni masa Anugerah SM/SSM kat Menara PGRM.

Aku dan SM Azli.
Di Menara PGRM.
Hadir untuk meraikan bisnes partners yang naik stage.

DSM Suzi, aku, DSM Azwa dan DSM Nazrul.
Trio hebat yang telah menggegarkan Nilai.
Ni pun kat Menara PGRM.

Mak Mertua, SSM Mahadi dan aku.
Kat MIECC Seri Kembangan.
No meja yang mahal tu.
Sama dengan no telefon dan no plat kereta aku. Hehehe.

Bisnes partners wanita kat MIECC.

Bisnes partners lelaki jugs kat MIECC.

Meriah kan??
So jangan lepaskan peluang datang la 18 Februari ni kat Menara PGRM.
Start pukul 2 petang.
Enjoy the show.
Kalau nak datang hello2 je hp aku ok??

Untuk bisnes partners aku yang akan diraikan, tahniah aku ucapkan.
Teruskan melangkah ke hadapan.
Puncak kejayaan telah semakin hampir dengan anda semua.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...