Thursday 16 February 2012

Appointment

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Terima kasih pada yang masih sudi membaca.
Tengahari tadi aku ada bisnes appointment kat Restoran Wong Solo, Bdr Baru Bangi.
Punya la ramai sampai nak duduk pun kami terpaksa queue.
Bukan setakat dalam je, kat luar pun sama penuh.
Lain kali nak datang kena call dulu booking tempat.

Selesai demo aku terus ke hospital sekejap nak reschedule appointment anak aku.
Sepatutnya Selasa depan tapi tak dapat la nampaknya.
Pagi tadi baru dapat email dari Audit Negara katanya nak masuk lagi hari Selasa tu.
Ingatkan dah habis minggu lepas.
Rupanya ada 3 team yang akan datang secara berperingkat.
Berbalas pantun lagi la jawabnya. Hehehe.
Tetamu nak datang so kena la layan.
Dah la tengah sibuk moving masa tu.
Jenuh la nak cari dokumen2 yang diorang minta nanti.
Itu yang terpaksa reschedule appointment anak aku.
Last2 dapat appointment pukul 2.30 petang tadi.
Segera la ambil anak dan wife aku bawa pergi hospital.
Alhamdulillah so far semuanya okay.
Hopefully tak lama lagi boleh tutup kes.

Malam ni aku ada 1 lagi appointment kat Beryani Gam Johor.
Bukan kat Johor tapi kat Seri Kembangan je. Hehehe.
Siapa free meh la join.
Kita eating2, chatting2 and sharing2.
Untung2 dapat bercuti ke Guangzhou bulan Jun nanti.
Kalau tak untung pun still boleh dapat duit RM21,000 dalam masa 4 bulan ni.
Ok apa siapa nak bagi.
Jangan duk fikir2 lagi.
Ambil je fon tu and call aku.
Lepas dah dengar nanti baru fikir.

010-2207181
See ya. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...