Sunday 12 February 2012

Hujung Minggu

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Harini aku agak keletihan.
Dari 1 tempat ke 1 tempat.
Ke sana ke sini mencari rezeki yang telah Allah janjikan.
Hari cuti hujung minggu bagaikan hari bekerja biasa.

Destinasi pertama pagi tadi ke Warung Bunian.
Dekat 1 jam jugak kat sana share bisnes opportunity.
Kemudian aku ke Serdang servis Bio Aura.
Maaf cakap air kat Serdang sekarang tak berapa nak bersih.
Memang sesuai sangat kalau pakai Bio Aura.
Selesai di Serdang aku ke Ampang pulak.
Hantar Garam Buluh untuk abah aku dan kawan2 dia yang ada kirim.
Lepas tu jumpa bisnes partner aku kat Menara MPAJ.
Dah lama berehat.
Kini ingin kembali beraksi.
Destinasi seterusnya ke The Mines, Seri Kembangan.
Aku nak cari buku.
Wife aku pulak bawa Aidil main kat tempat permainan kanak2 tu.
Kemudian kami ke Taman Len Seng.
Wife aku teringin nak makan Black Pepper Chicken Chop kat sana.
Kebetulan memang aku free so aku on je la.

Full harini.
Dari mula matahari terbit sampai ke matahari terbenam.
Penuh dengan aktiviti.
Itu pun ada 2 appointment tergendala.
Ana dari Rawang.
Aku yang minta postpone sebab kesuntukan masa.
Dan DSM Azwa dari Nilai.
Dia ada hal lain so terpaksa postpone jugak.

Malam ni aku memang tak ke mana2.
Asalnya nak siapkan kerja opis sikit.
Tapi seperti biasa la sistem HRMIS seringkali menguji kesabaran aku.
So bila tak boleh buat kerja, ni yang update blog kejap ni. Hehehe.

Sorry guys tak boleh nak upload photo sebab kamera cap ayam aku ni terlupa nak charge.
Next time aku akan lebih beringat.
InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...