Wednesday, 22 February 2012

Mentor

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Alhamdulillah aku dah sampai rumah.
Baru balik dari USJ Taipan.
Penat memang penat tapi semangat punya pasal perjuangan tetap diteruskan.

Kat opis harini duk berbalas pantun dengan audit negara.
Esok ada 1 hari lagi.
Mudah2an semuanya okay.
Kesian jugak tengok rakan2 seunit.
Tak menang tangan sama2 bantu aku sediakan pantun yang berkerat2.
TQ guys.
Allah je yang dapat balas jasa baik kalian.

Lepas kerja aku terus ke Serdang atas urusan peribadi.
Malam pulak aku ke USJ Taipan dengan Danny dan CC Hamid atas urusan bisnes.

Sampai2 je tadi seperti biasa kami lepak kat Restoran Cina Muslim dulu.
Kebetulan mentor aku pun ada so apa lagi gali ilmu la dari dia.
Wahh macam2 ilmu dan tips yang dia bagi tadi.
TQ sifu sebab tak pernah lokek ilmu.

Nama cina ni aku tak tahu.
Abg Din yang sengaja panggil dia duduk sekali konon2 nak beli dvd yang dia jual.
Sebenarnya Abg Din minta kami belajar cara cina ni berkomunikasi dengan pelanggan.
Secara peribadi aku memang bagi 5 star la.
Terbaeekk.
Skill macam ni memang susah nak jumpa.
TQ Abg Din.

Danny kau jangan sengih2 bha.
Walaupun aku terlambat sikit on camera tadi,
tapi gambar ni pun dah cukup untuk membuktikan segalanya. Hahaha.
Baru lepas fitting.
Bakal Raja PB ni.
Tungguuuu..

Buka bil jangan tak buka.
Rezeki jangan ditolak.

Terhangat di pasaran.
Ramai sangat yang nak beli.

Danny, CC Hamid dan Abg Din.
Sambung berguru lagi.
Dapat peluang duduk dengan orang hebat macam Abg Din ni kita kena manfaat betul2.
Kalau pergi cari ilmu macam ni kat luar silap2 kena bayar RM200 ke RM300 satu sesi.

Seronoknya.
Release stress dapat jumpa kawan2 yang positif kat USJ tadi.
Betul kata trainer2 Akademi.
Dalam Akademi kebanyakannya adalah indah2 belaka.

Jom bersama kami.
Rasakan sendiri keindahannya.
010-2207181

2 comments:

  1. wow!kongsi ilmu, makin faham dan makin bertambah...

    ReplyDelete
  2. makin digali makin banyak ilmu ni sebenarnya..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...