Friday 10 February 2012

Jangan Tak Kejar

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Harini aku EL.
Ada urusan keluarga sikit.
Tapi pagi tadi aku still masuk opis kejap sebab masih ada benda yang audit negara nak.

Pagi tadi aku keluar lebih awal dari biasa sebab nak jumpa Abg Nasir dulu.
Dah buat appointment dengan dia dari malam tadi lagi.
Sebelum 7.30 kami dah sampai post biasa, Dengkil.

Aku minta Abg Nasir share ilmu yang dia dapat dari Mentorship Programme malam tadi.
Sepatutnya malam tadi aku pun ada masa program tu.
Tapi Allah nak duga last minute aku tak dapat nak pergi.
Anak aku lebih penting.
Tu yang cepat2 set appointment dengan Abg Nasir pagi ni.
Kalau tak aku yang rugi.
2 kali rugi.
Rugi sebab tak dapat pergi malam tadi.
Dan rugi kalau tak kejar ilmu tu cepat2.

Seperti yang aku dah duga memang teruja habis.
New You Programme.
Slim, Shape & Beauty Package.
Sebelum ni aku dah study benda ni dengan CDM Juliana Munaf
dan aku dah praktikkan pun serba sikit.
Tapi pagi tadi Abg Nasir detail kan lagi benda tu.
1 per 1 dia hurai kat aku.
Lebih jelas.
Aku pulak rasa tak sabar nak share kat semua bisnes partner aku lepas ni.

To all my bisnes partner please call me 4 appointment.
Weekend ni khabarnya geng2 Nilai aku dah standby untuk group meeting.
Welcome back.
See u guys.
InsyaAllah.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...