Sunday 26 February 2012

Nikmat

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Semalam aku tak sempat nak update blog.
Busy dengan urusan menjayakan rakan2 bisnes.
Mula2 aku ke Bdr Baru Bangi.
Kemudian ke Serdang.
Selesai urusan tu aku terus ke Bandar Tun Razak.
Malamya pulak aku ke Seri Kembangan.
Bateri hp pun sampai kong la.
Patutnya pukul 10 malam macam tu aku nak jumpa member aku dari Kedah, Siti.
Member 1 sekolah dulu.
Dia ada kat KL sekarang ni.
Plannya nak jumpa kat Taman Len Seng.
Ikutkan hati lepas settle Seri Kembangan tu aku nak terjah je.
Tapi takut Siti dah balik pulak.
Lagipun macam dah lewat.

Syukur la aku tak jadi pergi Taman Len Seng.
Memang betul pun dia tukar lokasi.
Dalam pukul 12 macam tu dia kata dia pergi Balakong je.
Aku pun baru sampai rumah masa tu.
Sorry beb pagi ni kita jumpa ya.
InsyaAllah.

Harini pun schedule agak padat.
Baru tadi ni CC Hamid sms nak ajak jumpa pukul 8 pagi ni kat Warung Bunian.
Nak setting income besar untuk next month katanya.
Siapa free jom lepak sekali.
Lepas tu mungkin aku nak ke Seksyen 2 Bangi jumpa Siti tu.
Selesai tu nak ke USJ Taipan pulak jumpa geng2 Akademi.
Then dari situ aku akan shoot terus ke Bagan Lalang.
Ada bisnes appointment kat sana.
Mudah2an segala yang dirancang akan dipermudahkan olehNya.

Kalau ada siapa2 yang nak tahu pasal peluang dalam Akademi, boleh la call aku.
010-2207181
Bukan setakat peluang menjana side income,
tapi dapat peluang kerjaya dalam kehidupan.

Secara peribadi aku enjoy buat bisnes ni.
Aku tengah berusaha untuk rasakan nikmat yang selalu Abg Din cakap kat aku tu.
Katanya.
Waktu bisnes kita bisnes betul2.
Waktu dengan family kita betul2 dengan family.
Tak perlu fikir bisnes dah.
Baru la nikmat.
Ramai yang badan dengan family tapi fikiran melayang fikir macam2.
Itu yang jadi tak nikmat.

Wallahualam.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...