Monday 20 February 2012

Naik Lagi 25%???

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Naik lagi 25%.
Apa yang naik??
Gaji ke??
Tak mungkin. Hehehe.

Bukan gaji yang naik.
Tapi insurans yang naik 25%.
Mungkin ramai yang dah tahu.
Aku je yang agak ketinggalan sikit.
Tapi aku yakin masih ramai lagi yang belum tahu.
Lepas ni siapa nak renew roadtax standby je la.
Kalau tak salah aku start naik 25% ni 16 Januari 2012.
Aku tahu pun sebab tengah nak renew roadtax kereta aku ni.
Birthday dia dah dekat.
Siapa yang dah renew sebelum ni selamat la.
Beza banyak ke sikit kalau naik 25% ni??
Depends la.
Kata la dulu insurans RM2000, sekarang dah jadi RM2500.
Kalau dulu RM1000, sekarang RM1250.
Kalau dulu RM800, sekarang RM1,000 la.
Ini baru insurans.
Tak termasuk roadtax lagi
Apa boleh buat terima je la.
Kan gaji yang sepatutnya dah naik, akan naik tak lama lagi.
Kira ok la tu boleh la cover buat bayar insurans sikit2.
Memang tu pun agaknya tujuan gaji dinaikkan 7% ke 15% tu.

By the way,
kepada member2 insurans yang terbaca ni, calling2 la aku.
Especially yang boleh bagi special offer la.
Kalau dapat discount 25% lagi cantik.
Agen punya komisen yang 10% tu pun kalau boleh tak payah la. Hehehe.

010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...