Saturday 25 February 2012

I Follow

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Terima kasih kepada yang masih setia membaca.
Mudah2an ia akan beri aku kekuatan untuk terus menulis di sini.

Sedar tak sedar dah hampir 5 bulan aku meluangkan masa lapang dengan menulis di sini.
Kalau time busy tu memang tak dapat nak buat apa la.
Kadang2 busy kerja.
Kadang2 busy bisnes.
Kadang2 busy dengan family.
Dan macam2 busy lagi.
Tapi kalau ada masa lapang, InsyaAllah aku akan share something kat sini.
Buat tatapan anak aku di kemudian hari nanti.
Mana la tahu kot aku tak panjang umur.
Atleast anak aku tahu la serba sedikit pasal kehidupan orang tua dia.

Lumrah dalam kehidupan.
Makin banyak aku tulis makin banyak aku lakukan kesilapan.
So aku nak minta maaf kalau selama ni ada yang terkecil hati
dengan ayat dan kata2 aku kat sini.
Aku takde niat apapun.
Sekadar nak luahkan apa yang aku rasa.
Nak lontarkan sedikit pandangan yang tak seberapa.
Nak kongsi kisah dan perjalanan hidup aku dan rakan2 sekeliling.
Mana la tahu kot2 ada yang boleh dijadikan tauladan pada rakan2 pembaca.

Apapun.
Terima kasih pada yang setia membaca.
Terima kasih atas sokongan kalian.
Terima kasih atas komen kalian.
Terima kasih atas pandangan dan nasihat kalian.
Dan tak lupa terima kasih pada yang sudi jadi follower.


Baru2 ni ada member tanya macam mana nak jadi follower??
Ingatkan blog ni untuk baca je. Hehehe.
Mudah je.
Klik je kat sign macam gambar kat bawah ni.
Then follow the instruction.

Kalau suka klik la.
Kalau tak nak klik pun takpe.
Aku bukan dapat apapun.
Cuma mungkin dapat semangat je nak menulis kalau ramai follower. Hehehe.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...