Monday 27 February 2012

Back To Normal

Assalamualaikum.
Salam Sahabat..

Aku baru balik dari klinik.
Klinik pakar sakit puan dan kanak2.
Check anak and wife aku sekali.

Wife aku dari petang tadi tak berapa sihat.
Nak bangun pun susah duk kena papah.
Lepas kerja tadi aku terus balik rumah.
Singgah McD kejap jumpa member bank.
Hantar dokumen our new bisnes partner.

Asalnya plan pas maghrib nak bawa wife je jumpa doktor.
Tahu2 tadi masa tengah siap2 nak solat asar dengar suara anak aku menangis menjerit2.
Lain macam dia menjerit kali ni.
Berderau darah aku dibuatnya.
Rupa2nya dia duk main minyak yuyi sampai tumpah kat mata dia.
Merah bengkak terus mata dia.
Tu yang lepas maghrib tadi terus gerak jumpa doktor.
Syukur Alhamdulillah semuanya okay.

Mama Aidil yang sedang menahan kesakitan.
Tangan sejuk kaki sejuk macam ais batu.
Muka pun pucat je.

Aidil bila dapat mainan dia lupa la sakit mata dia tu. Hehehe.

.
Siap main gelongsor segala la sementara nak tunggu giliran.
Semua mainan yag ada dalam klinik tu semua dia nak main.

Yang penting semuanya selamat.
Lega sikit hati aku.
Kalau tak, nak buat apapun tak fokus.

Back to normal.
Go Go Go Guangzhou. Hahaha.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...