Thursday 9 February 2012

Mentorship Programme

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Terima kasih kepada yang masih sudi membaca.
Dah solat maghrib??
Dah baca yassin??
Mudah2an semuanya dah.

Aku tengah rehat2 jap.
Tu yang curi masa update blog sikit.
Jap lagi nak keluar balik pergi USJ Taipan.
Ada mentorship programme by Akademi Taipan.
New You Programme.
Slim, Shape & Beauty Package.
Semuanya benda baru.
Ilmu baru.
Free of charge.
Kepada kawan2 yang ada kelapangan dijemput hadir ke sana.

Sepanjang harini macam2 benda yang aku lalui.
Seperti biasa agak busy di opis.
Audit negara masih berkampung so kena la layan tetamu yang datang.
Pagi tadi aku duk sibuk berbalas pantun dengan auditor.
Kalau agak2 tak berapa confident aku balas pantun 2 kerat je.
Kalau confident lebih aku balas pantun 8 kerat terus. Hehehe.
Alhamdulillah by tengahari tadi selesai.
Syukur semuanya berjalan dengan lancar.

Lunch time tadi aku ada appointment kat Dengkil.
Lepak kat port biasa.
Nama warung aku tak pasti tapi memang sesuai demo kat situ.
Tapi tak lama sebab aku ada urusan peribadi sebelah petangnya.
Lewat petang tadi pulak aku ke Satay Willy dengan wife dan anak aku.
Wife aku teringin nak makan nasi lemak kat situ.
Aku dan anak aku pulak layan Satay Willy.

Sebenarnya ada sesuatu yang menarik aku nak share.
Tapi disebabkan kesuntukan masa, aku hutang dulu la.
Kalau panjang umur nanti aku cerita kemudian.
Nak gerak ke USJ dah jap lagi ni..
Siapa2 nak join call hp aku ya.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...