Thursday 2 February 2012

Sahabat Baru

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Pagi tadi aku ada appointment kat hospital.
Bukan bisnes sappointment tapi medical appointment.
Sebelum tu sempat pergi pekan Sg Besi dulu.
Dekat dengan pasar tu.
Pekena lontong kegemaran wife aku.
Dari sebelum kahwin sampai dah nak masuk anak 2,
itu la tempat favourite dia setiap kali nak makan lontong.

Lontong + kuah kacang + sotong kering.
Memang sedap pun.
Musnah diet aku.
Apa boleh buat bukan salah aku.
Wife aku kata kalau aku tak makan dia pun tak selera nak makan.
Kalau dia tak makan nanti anak aku kat dalam perut dia tu pulak kelaparan.
So aku takde pilihan lain terpaksa la makan jugak. Hahaha.

Aidil jugak yang untung.
Asal tak nak je geleng kepala sambil pejam mata.
Tengok la tu konon hensem la buat muka macam tu.
Walaupun Aidil tak nak makan, mama Aidil tetap selera nak makan. Hehehe.
Tapi memang bertuah la Aidil harini.
Dia punya pasal aku terus dapat 5 orang kawan baru tadi.
Lima2 kerja tentera kat dalam kem Sg Besi tu.
Diorang semua duk main dengan Aidil.
So nak tak nak aku borak la dengan diorang.
Selalu ke lepak sini??
Kerja mana??
Cuti ke harini??
Dan lain2.

Alhamdulillah bertambah lagi kawan2 aku.
Mudah2an akan menjadi kawan2 baik aku.
Kawan2 yang akan sentiasa mendoakan kebaikan untuk aku
bukan sekadar di dunia malah di akhirat kelak.
InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...