Monday 19 September 2011

1000 Viewers

Syukur alhamdulillah.
Terima kasih kepada yang sudi menjenguk blog ni.
Sedar tak sedar
dah 11 hari aku mengisi masa lapang menulis di sini.
Berkongsi pelbagai cerita.
Berkongsi kisah suka duka.
Berkongsi pengalaman yang tak seberapa.

Sebagai orang baru.
Aku mohon maaf atas segala kekurangan.
Atas segala kelemahan.
Atas segala kecacatan.
Mungkin juga ada kata2 aku yang mengguris hati dan perasaan.
Cara aku yang menyakitkan.
Ayat2 aku yang tak disenangi.
Aku mohon maaf.
Aku sekadar meluah apa yang aku rasakan.
Apa yang aku fikirkan.
Apa yang aku lakukan.

Kepada semua yang sudi membaca blog ni.
Sekali lagi jutaan terima kasih aku ucapkan.
Yang baik jadikanlah tauladan.
Jadikanlah pengajaran.
Yang tak baik, aku mohon maaf.
Yang baik itu datang dari Allah.
Yang tak baik itu adalah kelemahan diri aku sendiri.
Aku berjanji akan memperbaiki segala kekurangan di masa hadapan.
InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...