Monday 26 September 2011

Malam Ini

Alhamdulillah.
Baru sampai rumah.
Ingat nak halfday je harini
sebab sakit kepala dari semalam lagi
tapi tak jadi sebab banyak kerja nak kena siapkan kat opis.
Sistem pulak slow harini
lagi la bertambah sakit kepala aku.

Tengahari tadi
aku keluar makan kat Presint 8 dengan bekas rakan sepejabat aku.
Lepas makan terus pergi bank kat sebelah tu
transfer dana untuk bisnes.

Syukur la.
Rezeki masing2.
Masa untuknya dah tiba.
Peluang dah terbentang depan mata.
Tinggal nak rembat je.

Aku pernah dengar
orang dulu2 pernah kata.
3 things in life that once gone never come back..
Time
Words
Opportunity

Malam ni
InsyaAllah aku akan ke USJ Taipan.
Ada perjumpaan tertutup
perjumpaan penting
perjumpaan untuk mencipta kejayaan.
Kepada yang terlibat
kita jumpa malam nanti ye.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...