Wednesday 21 September 2011

Hari Ini

Hari ni aku cuti.
Minggu lepas lagi aku dah apply.
Ada urusan keluarga yang nak diselesaikan kat KL.
Kalau ikutkan malas nak cuti.
Tapi memandangkan mesti lebih dari 4 jam so aku cuti je la.
Dalam jam 1 tengahari baru selesai.

Alang2 dah cuti
aku terima 1 temujanji kat Taman Subang Mewah jam 2 petang.
Aku tak tahu jalan
so terpaksa tunggu rakan niaga aku kat depan Mydin USJ.
Kebetulan kawan bank aku telefon nak amik dokumen bakal rakan niaga.
Dia dari Puchong pulak
kena la aku tunggu jugak.
Last2 jam 2 lebih jugak aku sampai kat rumah tu.
Ada 2 orang baru.
Dua2 wanita.
Aku share macam biasa la.
Alhamdulillah dua2 positif.
Dua2 dah beli tiket WAB.
Kalau takde aral mereka akan hadir Ahad ni.
InsyaAllah.
Gambar2 yang aku amik tadi tak sempat nak upload kat sini.
Sebab duk kalut nak keluar balik pergi Rawang pulak.
Pakcik aku buat Open House.
Harap2 tak sesat la sebab jarang pergi sana. 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...