Wednesday 28 September 2011

Pengumuman Bonus

Aku baru sampai rumah.
Alhamdulillah selesai jugak semua urusan tadi.
Aku bergerak ke USJ dari rumah pukul 8.45 malam
Tunggu rakan niaga dan bakal rakan niaga kat Tol Puchong.
Sempat jugak la aku lelap mata 10 minit dalam kereta tadi
sementara tunggu mereka sampai.
Terima kasih Danny, Rizal & CC Hamid kerana sudi datang.
Yang penting semuanya pulang dengan semangat
dengan keazaman yang kuat untuk merubah kehidupan.
InsyaAllah.

Bulan September hampir melabuhkan tirainya.
Ada cerita menarik
ada cerita tak menarik.
Apapun aku dah usahakan yang terbaik.
Segala kekurangan akan aku perbaiki lagi.

Cerita pasal pengumuman bonus.
Aku baru dapat info
Bonus bulan September akan masuk dalam akaun pada 11 Oktober nanti.
Hari Selasa kalau tak salah aku.
Wah bestnye.
Macam2 nak buat.
Macam2 nak beli.
Berapa riban dapat bonus nanti??
Setengah bulan gaji??
1 bulan gaji??
3 bulan gaji??
Wallahualam.
Dah nama pun berniaga kita la yang tentukan berapa kita dapat nanti.
Kalau usaha lebih bulan ni dapat la lebih.
Kalau kurang tu kurang la.
Dalam berniaga ni kalau kita buat betul2
kerja 1 bulan pun boleh dapat bonus 1 tahun.
Yang penting kena usaha tanpa henti.
Kena banyak2 berdoa.
Kena tawakal padaNya.
Dan bila dah dapat bonus nanti bersyukur la
sebab rezeki tu datang dariNya jua.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...