Thursday 29 September 2011

Ujian Allah

Kebelakangan ni aku kurang sihat sikit.
Sebahagian daripada ujian Allah.
Mungkin Dia nak hapuskan sikit dosa2 aku yang banyak tu.
Semalam aku dah pergi klinik ambil ubat tapi masih tak kurang.
Pagi tadi aku pergi lagi.
Kali ni minta injection terus.
Walaupun tak berapa digalakkan tapi aku terpaksa.
Nak cepat kebah.
Nak cepat sihat.
Tak boleh nak tunggu2 lagi.
Dah banyak benda yang tertangguh.
Appoinment malam tadi terpaksa cancel last minute.
Nak cari pengganti pun dah tak sempat.
Meeting kat pejabat pagi ni pun aku terpaksa minta rakan pejabat ganti.
TQ Rizal, sate willy sebagai pengganti nanti.
Kawan bank aku pun dah datang Putrajaya pagi tadi
dari Subang Jaya datang nak jumpa aku ada urusan sikit
tapi hajat tak kesampaian.
Aku minta maaf sangat2 sebab dah banyak menyusahkan orang lain.
Inilah yang dikatakan cedera di masa kecederaan. hehe..

Alhamdulillah la sekarang dah kurang sikit.
Sementara duk tunggu isteri aku tengah masak untuk lunch hari ni
aku update la apa2 yang patut kat sini.
Mungkin nak masuk opis jugak jap lagi sebab banyak benda nak diselesaikan.
Mudah2an aku akan terus sihat untuk teruskan perjuangan.
Amin. 

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...