Tuesday 27 September 2011

Kapak Tumpul

Mengasah Kapak Seminit Adalah Lebih Baik
Dari Menghayun Kapak Yang Tumpul Sepanjang Hari..

Itulah yang aku rasakan malam tadi.
Dah lama tak dapat ilmu yang macam ni.
Dah lama tak asah kepala otak ni.
Dah lama tak dapat semangat macam ni.
Kalau aku kerja bagai nak gila sekali pun
tapi ilmu takde tak guna jugak.
Main belasah je.
Sama la macam duk hayun kapak yang tumpul
yang tak di asah.
Macam mana nak berhasil. 

Aku baru balik dari USJ Taipan.
Ada perjumpaan khas.
Ada pengumuman khas.
Ramai jugak yang datang.
Yang dekat datang.
Yang jauh pun datang.
Yang tak dapat datang tu mungkin ada urusan lain.
Boleh call aku nanti kalau nak tahu.

Che Mat - Menuju ke Zon Kejayaan

Kartini Mat Yaakob - Buat Jangan Berhenti

Faridah Mohd Ali - WAB




Ramainya orang.
Memang meriah.
Memang meletop..
Semuanya gembira.
Semuanya ceria.
Apa tidaknya
tak lama lagi akan terbang ke Holland dan Belgium secara percuma.
Tapi jangan risau
mereka yang baru nak menjenguk2 pun masih ada peluang.
Oktober ni bulan terakhir.
Lepas tu ke destinasi seterusnya.
London
pun percuma.
Sambil menambah sumber pendapatan keluarga
sambil melancong percuma.
InsyaAllah.

Malam esok kalau ada siapa2 yang free
nak datang USJ Taipan bagitahu la.
Kali ni terbuka kepada sesiapa je.
Masuk free tak bayar apa2 pun.
Call je aku
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...