Thursday 8 September 2011

Tahniah!!!

Tahniah pada diri aku sendiri.
Akhirnya wujud jugak blog ni.
Mungkin bagi org lain takde apa yang nak dibanggakan.
Tapi bagi aku ini 1 kejayaan.

Dulu aku rasa buang masa benda2 ni.
Dulu aku rasa takde faedah blog2 ni.
Dulu aku rasa blog2 ni membosankan.
Tapi itu semua pandangan dan pendapat aku jer.
Pandangan dari aku yang pemalas.
Pandangan dari aku yang tak suka akan perubahan.
Pandangan dari aku yang pengecut.
Pandangan dari aku yang negatif.
Pandangan dari aku yang suka beri alasan.

Syukur alhamdulillah.
Terima kasih Allah kerana telah menyedarkan aku.
Kini semuanya telah berubah.
Aku sedar aku perlu berubah.
Aku kena berani mencuba.
Aku kena lebih positif.
Aku jangan suka cipta alasan.

Bagi aku ini mmg 1 kejayaan kerana
akhirnya aku telah berjaya keluar dari kebiasaan aku.
Aku berjaya keluar dari keselesaan aku.
Tahniah Azhar!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...