Friday 30 September 2011

Rezeki Saat Akhir

Alhamdulillah.
Aku baru sampai rumah.
Baru balik dari USJ Taipan.
Dapat rezeki di saat2 akhir.
Rezeki yang tak disangka2.
Rezeki di penghujung bulan September.
Beberapa saat sebelum wisel penamat.

Tengahari tadi time aku tengah lunch
dengan rakan niaga dan bakal rakan niaga kat Dengkil
tiba2 dapat call kata dana yang aku hantar kelmarin dah settle sepenuhnya.
Aku terpinga2 jugak biasanya makan 2 ke 3 minggu.
Kadang2 makan bulan.
Yang ni tak sampai 3 hari.
Macam tak percaya pun ada.
Padahal yang aku hantar seminggu 2 minggu lepas pun ada yang tak settle lagi.
Yang ni tiba2 cepat pulak.
Ni lah namanya rezeki dari Allah.
Tiada yang mustahil dengan izin Allah.

Selesai kerja tadi aku terus ke stokis
punch 6 Bio Aura dan 3 Bio Zone Food untuk rakan niaga baru aku ni.
Alhamdulillah semuanya selesai.
Penutup untuk bulan ni.
Selain tu aku ada jugak beli barang yang orang kirim.
2 Ceramik, 2 filter B dan 1 filter C.
Terima kasih Angie sebab kawtim untuk persaonal sales aku bulan depan punya.



Kat stokis tadi ramai jugak yang ada.
CDM Kuyah, CDM Faridah, CDM Hasmidar dan DDM Norita (kalau tak salah).
Semuanya sibuk dengan urusan masing2.
Sempat jugak aku borak panjang dengan CDM Kuyah
atau lebih dikenali dengan nama Mok Ku.
Dia banyak pengalaman so aku curi2 la sikit.
Bekalan untuk aku kongsikan dengan rakan2 niaga aku nanti.

Esok dah start cerita baru.
Lembaran baru.
Bulan baru.
Yang pasti bulan terakhir untuk
Holland
Belgium
Umrah


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...