Saturday 1 October 2011

Pagi Ini

Hari Sabtu.
Hari cuti yang dinanti2.
Aku belum ada perancangan sangat la.
Semuanya masih 50-50.
Antara jadi tak jadi.
Cuma yang pasti jam 8 pagi ni aku dah ada temujanji kat Serdang.
Asalnya kat Bangi tapi tak jadi memandangkan aku tak berani nak drive jauh.
Dari petang semalam waktu dalam perjalanan pergi USJ tu
aku dengar macam ada bunyi tak sedap je kat tayar belakang sebelah kiri.
Tu yang tak berani nak jalan jauh tu.
Malam tadi pun patut pergi pekena Sate Willi
dengan CDM Kamarudin dan CDM Kartini
tapi terpaksa la lain kali je.

Selesai kat Serdang pagi ni aku akan terus ke bengkel
kat belakang The Mines.
1st time nak pergi.
Abg Ipar aku syorkan semalam.
Katanya service bagus
harga berpatutan
tempat selesa
dan macam2 lagi.
Dah ramai kawan2 yang dia promote semua puas hati.
So rasanya tak salah kalau aku nak cuba.
Dah cuba baru la boleh nak komen ke ape ke.
Tak cuba mana nak tahu.
Macam berniaga jugak la.
Bisnes ni tak sesuai dengan saya.
Saya takut kalau saya tak berjaya nanti.
Saya mana cukup masa nak buat bisnes2 ni.
Masalahnya
belum cuba pun lagi dah cakap macam2.
Kalau tak cuba pun atleast ambil tahu je dulu.
Lepas tu baru buat penilaian sendiri.
Tak salah pun.
Tak rugi pun.
Tapi rasanya benda ni semua memang perkara biasa.
Orang kata lumrah daam kehidupan.
Rambut sama hitam hati lain2.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...