Saturday 22 October 2011

Adik Beradik

Petang tadi aku ke Restoran Yus lagi.
Aku yang ajak jumpa kat situ.
Ini kali ke-3 aku share bisnes kat situ.
Kali pertama waktu aku share kat CC Hamid dan CC Azmi bulan lepas.
Alhamdulillah mereka berdua dah menjadi2 pun sekarang.
Kali ke-2 waktu aku share kat Mai dan Meg kelmarin.
Alhamdulillah petang tadi mereka berdua dah bagi dokumen lengkap kat aku.
Kali ni aku jumpa adik kandung rakan niaga baru aku, Yusof.
Hari ni jumpa adik dia.
Esok jumpa 2 orang lagi kawan dia kat Desa Petaling pulak.
InsyaAllah takde aral melintang aku on jer.
Tahniah Yusof.
Mohd Riduan
baru berusia 19 tahun.
Bekerja di salah sebuah hotel kat KL.
Dah setahun bekerja kat situ.
Dia berminat nak tahu pasal perniagaan ni sebab dia tak percaya
yang abg kandung dia boleh minat berniaga.
Aku cerita serba ringkas je tadi sebab kesuntukkan masa.
Yang penting dia faham.
Ada jugak dia tanya soalan sikit2 tadi.
Yang mengejutkan aku
selesai je share dia terus bagi dokumen2.
Rupa2nya dia dah standby semuanya sebelum jumpa aku.
Esok tinggal submit je.
Tahniah Wan kerana memilih 9/10 rezeki yang Allah sediakan. 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...