Saturday 8 October 2011

Genap Sebulan

8 Oktober 2011
Sedar tak sedar genap sebulan aku jadi part time blogger.
Benda baru.
Pengalaman baru.
Masih banyak benda yang harus dipelajari.
Terima kasih Cikgu & Mentor Kamaruddin Mamat dan Faridah Mohd Ali
sumber inspirasi aku.
Terima kasih pada followers blog aku yang tak seberapa ni.
Terima kasih pada viewers.
Dan tak lupa terima kasih pada isteri aku yang sangat memahami.

Aku tak boleh nak celoteh panjang.
Aku nak tidur awal malam ni.
Kebelakangan ni tak cukup rehat sebab anak aku tak berapa sihat.
Malam berjaga nak tengok dia.
Siang pulak aku sibuk kerja di opis dan berniaga sana sini.
Agaknya macam ni la abah dan arwah mak aku jaga aku kecik2 dulu.
Tapi syukur alhamdulillah la malam ni nampak dia dah semakin sihat.
Dah kembali aktif seperti biasa.
Sekarang ni pun dia dah lena tidur.
So aku pun kena tidur jugak.
Esok banyak benda aku nak kena settlekan.
benda2 yang dah tertangguh
benda2 yang dah tergendala.
Mudah2an semua yang drancang akan berjalan dengan lancar.
InsyaAllah.


2 comments:

  1. harap terus konsisten menulis...
    ini adalah sejarah perjalanan hidup kita..
    anak cucu pasti bangga punyai sejarah keluarga..

    ReplyDelete
  2. insyaAllah CDM selagi ada kudrat sy akan terus tulis.. inilah sejarah yang akan pewaris sy kenang bila sy dah takde nanti..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...