Sunday 2 October 2011

Akan Datang

Pagi tadi seperti biasa aku ke USJ Taipan.
Pergi dengan rela hati tanpa ada sebarang paksaan.
Nak jadi positif kena jumpa mereka yang positif.
Nak berjaya kena bergaul dengan mereka yang berjaya.
Kat sana aku boleh dapat benda2 macam tu.

Sebelum pergi USJ aku sempat jugak bawa anak isteri aku keluar breakfast dulu.
Pergi dekat2 je tak boleh nak pergi jauh
sebab pukul 9.30 rakan niaga aku tunggu kat McD Taman Equine.
Dia tak tahu jalan nak ke USJ.
So kami breakfast di Restoran Bintang Bistro
bertentang dengan Pasar Borong Selangor.
Nah kasi korang terliur sikit tengok gambar2 ni. hehee

Nugget Ayam untuk anak aku.

Pulut Kuning dan Rendang Ayam untuk isteri aku.

Nasi Lemak untuk aku.

Selesai makan aku hantar mereka balik
dan terus ke McD seperti yang dijanjikan
ambil rakan niaga baru aku, Abg Rahman.
Ada 3 ke 4 orang yang tak dapat hadir last minute.
Seorang pergi kelas memandu
2 orang baru pulang dari JB
dan seorang lagi anak demam panas dari tengah malam tadi.
Kat USJ tadi kami berbincang beramai2
strategi untuk memantapkan lagi perjalanan bisnes.
Dari Ubi Kayu ke koridor Alliance Bank.
Dari Koridor ke dalam Stokis Angie.
Ramai jugak yang ada.
Otai2 belaka.
Rasa kecik je aku kat situ tadi.
Macam2 idea keluar
macam2 pandangan
macam2 pendapat.

Restoran Ubi Kayu

Koridor Alliance Bank




Akhirnya dah dapat kata sepakat.
Pasti meletop.
Program baru.
Terhangat di pasaran.
Nantikan kemunculannya.
Ahad 9 Oktober 2011.
Jam 10 pagi.
Hanya di Wisma Taipan USJ9.
(ala2 iklan astro)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...