Wednesday 26 October 2011

Tahniah

Malam tadi aku sampai rumah lebih kurang pukul 12.30 malam.
TQ CC Hamid sebab tumpangkan aku.
Aku tak boleh nak drive sebab injured sikit.
Mula2 ingat dah sampai rumah malam tadi nak terus update blog
tapi mata ni bagai di gam2 pulak tak larat nak bukak.
So lepas solat Isyak terus tumbang.

Alhamdulillah majlis ilmu di USJ malam tadi berjalan seperti biasa.
Tahniah kepada semua yang hadir.
Semakin hari semakin ramai.
Tahniah juga pada rakan2 niaga aku yang tak jemu2 datang untuk menambah ilmu
Danny dan CC Hamid.
Dan tahniah pada rakan niaga aku yang paling baru
yang panas2
yang sudi datang malam tadi
Mohd Riduan.
Dia baru je sah bergelar Sales Manager dalam Akademi Taipan petang semalam.
Tahniah kepada CC Hamid yang telah membuka peluang hebat ni pada Riduan.
Aku masih ingat lagi hari pertama aku berjumpa Riduan
lebih kurang seminggu yang lepas.
CC Hamid cakap kat Riduan
"Kalau saya nak fikir untung dah lama saya jual barang2 saya kat Wan.
Dapat jugak duit tiap2 bulan.
Tapi kenapa saya tak jual barang kat Wan?
Kenapa saya minta En Azhar kongsi peluang perniagaan ni kat Wan?
Sebab saya nak tolong Wan.
Tambah pendapatan bulanan.
Tambah simpanan tiap2 bulan.."
So siapa2 yang CC Hamid duk promote barang tu paham2 la ye
CC Hamid tak berminat nak tolong korang. Hehe..

Tahniah Riduan.
Awal bulan depan akan dapat bonus bersamaan 4 bulan gaji.
Siapa2 yang berminat nak dapat bonus awal bulan depan masih sempat lagi.
Boleh call atau sms aku segera
010-2207181.
InsyaAllah hari ni jugak kita boleh jumpa kalau tak clash dengan jadual.
Tapi memang rezeki Riduan la datang malam tadi.
Terus dapat bawa balik semangat yang luar biasa hebat.
Perkongsian pengalaman rakan2 baru dalam Akademi.
Kata2 keramat dari Pakar Motivasi Faridah Mohd Ali.
Dan berkenalan rapat dengan otai merangkap jutawan Kamaruddin Mamat.
Danny, Abg Nasir, Riduan dan CC Hamid
Faridah Mohd Ali.
Pakar Motivasi Akademi Taipan.
Jutawan Akademi Taipan 181.
Telah 9 tahun bersama Akademi.
Semangat tak pernah luntur walau apapun rintangan yang mendatang. 
 
Itu semalam punya cerita.
Hari ni cuti umum sempena Deepavali.
Happy Deepavali aku ucapkan pada kawan2 atau pembaca yang meraikannya.
Seperti biasa pada hari2 cuti macam ni aku tetap bekerja.
Ada beberapa temujanji yang akan dilaksanakan.
Mudah2an dengan izin Allah segalanya dipermudahkan.
  

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...