Saturday 8 October 2011

8 Oktober 2011

Alhamdulillah dah sampai rumah.
Anak aku dah tidur pulak
baru ingat nak main2 dengan dia.
Time2 kesabaranku sedang diuji ni memang sesuai main dengan dia.
Kasi reda sikit. hehee..
Penangan ubat agaknya tu yang dia tidur awal tu.

Hari ni macam2 benda yang jadi.
Yang best ada.
Yang tak best pun ada.
Yang tak best tu bila aku terpaksa tunggu berjam2 kawan yang dah janji nak jumpa.
Tapi takde hal la benda kecik je.
Cuma frust sikit la masa aku terbuang macam tu je
padahal ada je appoinment lain yang sepatutnya aku boleh pergi.
Takpe la mungkin ada hikmah semua tu.
Yang best pulak
hari ni aku bakal dapat 2 rakan niaga baru.
Sorang aku jumpa pagi tadi kat Haji Tapah Presint 16 Putrajaya.
Dan sorang lagi kat Restoran Al-Salam Kajang Mewah.
Dua2 ni akan join aku pergi USJ esok pagi.
Nak tengok Preview Akademi Taipan katanya.
Selesai je aku akan terus bawa mereka berdua pergi urus dana yang lulus on the spot
kat area Mydin belakang Summit USJ.
Mudah2an dipermudahkan.
Lagipun tengahari esok aku memang nak masuk dalam Summit tu.
Nak jumpa Abg Karim.
Nak ambil dokumen bakal rakan niaga dia
untuk uruskan dana seberapa segera.
Lepas tu kalau takde aral melintang aku akan ke Nilai pulak
untuk jumpa leader hebat aku kat sana.
Nak rangka strategi untuk dia gempur semula Nilai tu.

Haji Tapah, Presint 16 Putrajaya

Al-Salam, Kajang Mewah

Cuci kereta dulu kat Seri Kembangan sebelum balik rumah.

Petang tadi aku duk rumah je sebab appoinment cancel.
Kebetulan kat Astro Sports ada Quater Final Rugby World Cup
Sebenarnya aku ni big fans New Zealand (All Blacks)
lagi2 time Hakka tu semangat gila aku tengok.
Tapi memandangkan game tadi antara France dengan England
aku tengok macam tu je la.
England ni aku suka sebab jersi dia cantik je. hehee..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...