Tuesday 18 October 2011

Syukur Urusan Dipermudah

Mohd Riduan.
Pembantu Am Pejabat.
Telah berkhidmat sebagai kakitangan kerajaan selama 1 tahun.
Masih bujang dan dalam perancangan untuk mendirikan rumahtangga.
Tengahari tadi kami berjumpa di Restoran Yusof Presint 11.
CC Hamid yang bawa dia.
Aku tunggu kat sana je dengan Danny.
Dia sangat teruja tengok pendapatan pertama CC Hamid
walaupun baru 2 minggu bersama Akademi Taipan.
Wahh RM4,300 banyak tu.
Itu tak termasuk Jam Tangan Roscani yang CC Hamid pakai tu.
Aku cerita seperti biasa
berkongsi peluang kepada sesiapa je.
Dia sangat positif.
Katanya dah macam2 perniagaan yang dia buat sebelum ni
tapi yang ni lain dari yang lain.
Strategi yang sangat menarik
dan mudah diikuti.
Dia segera minta aku semak kelayakan
untuk urusan dana perniagaannya.
Pukul 3 tadi dia sms semua yang aku perlukan
kemudian aku forward sms tu kat contact biasa aku.
Alhamdulillah berita gembira untuk dia.
Semuanya takde masalah.
Petang tadi jugak aku submit kat kawan aku tu.
Jumaat ni aku dah boleh tolong ambil barang2 dia kat stokis.
Malam ni pun dia nak turun USJ Taipan.
Nak berkenalan dengan kawan2 baru dia dalam Akademi Taipan.
Yang pasti inilah kawan2 yang akan sama2 berjuang
membantu dia sehingga ke puncak kejayaan.
InsyaAllah.




2 comments:

  1. Tahniah Azhar...teruskan perjuangan membimbing seberapa ramai rkn kongsi baru.

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah. tq cdm atas galakan dan motivasi yg x henti2..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...