Monday 24 October 2011

Handphone Cedera

Siang tadi aku siapkan kerja je kat opis.
Tak keluar ke mana2.
Lunch hour pun tak keluar jugak.
Kalau ada pun tadi just pergi Anjung je
member bank aku datang nak collect dokumen beberapa orang bakal rakan niaga aku.
Alhamdulillah bab tu kira selesai la.
Masih ada yang belum selesai.
Kena selesaikan minggu ni jugak sebab masa permainan dah nak tamat.
Masuk je bulan baru nanti dah kira baru punya cerita.
Kerja tetap kerja.
Ada yang nak kena jumpa.
Ada yang nak kena follow-up.
Ada yang baru nak bagi dokumen.
Ada yang masih duk menunggu berita lulus atau tak.
Ada yang nak transfer
dan macam2 lagi
InsyaAllah akan diusahakan semuanya seberapa segera.

Walaupun hari ni aku tak kemana2
duk opis je
tapi handphone aku tak berhenti2 bunyi
tak berhenti2 bekerja.
Boleh kata setiap 5 minit la dia bunyi.
Yang sms ada
yang call pun ada.
Bateri aku daripada penuh sampai empty la.
Nasib baik Norli Adilah ada
charger dia la yang jadi mangsa. hehe
Tapi bagi aku ni memang lumrah la setiap kali hujung bulan.
Setiap kali masuk waktu kecederaan
handphone aku pun cedera la.
Semua orang akan menggila kerja terutama member2 bank aku.
Tapi syukur la aku dapat banyak berita gembira dari mereka tadi.
Rakan2 niaga aku pun masing2 sibuk sana sini.
Semua ni sementara je.
Kita penat pun sementara je.
Lepas ni akan bergembira.
InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...