Saturday 29 October 2011

100


100.
Apa yang 100?
RM100 ke?
100 orang ke?
Hehe sebenarnya 100 posts la.
Sedar tak sedar dah 100 post rupanya aku duk bebel dalam blog ni.
Maaf lah ye kalau dalam mana2 entry tu aku ada buat sesiapa terasa.
Yang penting aku takde niat pun.
Mungkin ayat2 aku tu tak berapa nak sesuai.
Maklumlah baru belajar menulis kat sini.
1 pengalaman baru yang agak menarik dalam hidup aku.

Kadang2 ada jugak orang tanya apa faedah aku buat blog2 ni.
Entah la aku pun tak tahu nak cakap macam mana.
Aku just share je apa2 yang aku rasa boleh di share.
Apa yang aku buat.
Apa yang aku fikir.
Pandangan aku.
Persepsi aku.
Perjalanan hidup aku.
Bak kata mentor aku Kamaruddin Mamat
"keturunan kita akan rasa bangga kalau ada sejarah hidup keluarga mereka."

InsyaAllah aku akan teruskan menulis selagi termampu.
Terima kasih kepada keluarga, saudara mara, rakan2, rakan2 Akademi
dan terutamanya isteri aku yang menyokong benda baru yang aku buat ni.
Aktiviti yang boleh mengisi masa lapang aku.
Kalau ikutkan tak sampai pun 2 bulan aku duk ber blogging ni.
Masih banyak benda yang boleh dan harus aku belajar.
Terima kasih kepada semua yang sudi jenguk blog aku ni.
Setakat ni dah cecah 5,043 views.
Thanks guys.

2 comments:

  1. teruskan menulis...
    setidak2nya ini akan jd sejarah perjalanan hidup anda dan keluarga anda.
    pasti seronok bila dibaca kemudian hari. contohnya 5 tahun ke depan.

    ReplyDelete
  2. definitely sifu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...