Wednesday 5 October 2011

Akademi Terbakar

Aku rasa dah macam ada fenomena baru dalam Akademi.
Aura baru.
Semangat baru.
Dari malam tadi semua cakap benda yang sama.
Semua cerita benda yang sama.
Kat FB pun tulis benda yang sama.
Api Api Api !!!!!

Yang datang ke USJ Taipan malam tadi mesti tahu apa cerita sebenarnya.
Terbakar sana sini.
Menyala sana sini.
Membara sana sni.
Tak mungkin terpadam lagi.
Beruntungnya siapa yang datang.
CDM Fitri dah tolong nyalakan api pada semua yang hadir.
Rakan niaga aku yang datang malam tadi pun
semua tak boleh tidur malam.
Bahang kepanasan tak hilang2.
Aku sendiri pun terbakar tak hengat.
Aku demo tadi pun rasa lain macam je.
Macam ada keluar api pulak setiap kali aku bercakap (hehe perasan sendiri).
Meluap2 je macam gunung berapi nak meletup la.
Tadi aku dapat demo 2 round.
Yang 1st round tu kira macam warm up dulu.
Yang 2nd round tu memang knock out la.
Terus dia amik MC esok nak jumpa "Sachi kat Puchong".

1st round - Osama..

2nd round - Mohd Yusof..

Esok ada lagi.
Malam ni aku tak kemana2 sebab dah buat appoinment
tukang urut akan datang ke rumah.
Sekali2 badan nak kena repair jugak. 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...