Friday 9 December 2011

Awalnya Bonus Masuk

Syukur Alhamdulillah.
Rupanya hari ni bonus dah masuk.
Aku ingatkan esok.
Kira rezeki la ni.
Tadi aku keluar jap pergi McD dengan anak isteri aku.
Lepas tu pergi isi minyak kereta
sebab esok pagi2 dah nak keluar sampai ke malam jadual penuh.
Lepas kuar duit kat mesin ATM tadi tengok2 baki bertambah pulak.
Tu yang terkejut tu.
Baru aku sedar rupanya bonus dah masuk. Hehehe.

Apa lagi nak cerita pasal bonus??
Tiap2 awal bulan nak cerita pasal bonus.
Cerita benda yang sama.
Kali ni aku tak nak cerita apa2.
Aku cuma nak cakap kat sini kalau ada sesiapa yang berhasrat
nak menjana pendapatan tambahan setiap bulan
boleh la call/sms/email aku.
No fon aku tengok je kat profile sebelah kanan ni.
Tak perlu nak takut2.
Kami di Akademi cuma nak bantu je.
Kami tak pernah paksa.
Kalau dah dengar tapi tak minat nak buat pun kami takde masalah.
Kami hanya berkongsi peluang je.
Wallahualam.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...