Monday 12 December 2011

Hujan Rahmat

Malam semalam sepatutnya aku ke Restoran Ali Bistro Presint 15.
Ada appoinment dengan geng2 Pembantu Am Pejabat Putrajaya.
Tapi last minute cancel atas sebab2 yang tak dapat dielakkan.
Tunda ke malam ni.
Kejap lagi aku nak pergi la ni.
Saje update blog dulu.
Lepas je aku dapat sms dari CC Hamid malam semalam kata tak jadi nak jumpa.
Aku pun plan nak rehat2 je la.
Tiba2 dapat sms dari kawan lama.
Nak ajak jumpa kat Restoran Al-Azwath, Taman Equine pukul 9.30 malam.
Dia datang berempat.
Rezeki Allah la.
Kalau aku duk rumah je pun bukan ada buat apa.
So aku on je la.
Tujuan utama mereka nak jumpa sebab nak dengar dengan lebih jelas
perjalanan bisnes Akademi Taipan 181.
Sebelum ni hanya dengar cerita2 dari orang je.
Orang tu pun bukan orang Akademi.
So malam tadi aku cerita lain sikit dari yang biasa.
Alhamdulillah semuanya positif.
Mudah2an akan terus positif.

Selesai semalam lebih kurang pukul 11.30 malam.
Baru nak gerak balik hujan pulak turun selebat2nya.
Hujan rahmat.
Mudah2an akan membawa rahmat pada aku.
Amin.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...