Tuesday 27 December 2011

Bina Impian

Tengahari tadi aku ke Serdang Perdana.
Teman sorang rakan niaga aku pergi showroom Honda.
Nak bina impian baru katanya.
Maaf la aku terpaksa rahsiakan nama dia.
Dia yang minta nama dia dirahsiakan kat sini atas sebab2 tertentu.

Honda Insight.
Harga On The Road lebih kurang RM100,000.00.
Memang smart la.
Tambah pulak Hybrid kan.
Memang sesuai la.
Inilah impian barunya setelah impian lama berjaya dicapai.
Ni view dari dalam.
Smart jugak.
Bau kereta baru yang aku tak boleh tahan tu.
Terkenang masa mula2 aku beli kereta yang aku pakai sekarang ni.
Aku beli dulu pun kat sini jugak la.
Amboi.
Siap nak tengok bateri lagi.
Memang confirm nak beli ni.
Alamakkk.
Bila masuk je gambar ni terus kantoi.
Tengok topi je dah tahu siapa gerangan si pembelinya. Hehehe.
Terbaeekk bro.
Beli je.
Yang penting no plat 181.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...