Friday 23 December 2011

Overtime - Kg Sungai Ramal

Tepat pukul 5 petang tadi aku dah gerak dari opis.
Ada bisnes appoinment kat Satay Willy Kg Sg Ramal.
Janji nak jumpa pukul sebelum pukul 6 petang.
Tu yang aku kena gerak awal takut jadi macam hari tu.

Masa aku gerak dari opis petang tadi semua orang tengah sibuk.
Ada yang sibuk buat kerja.
Tapi lebih ramai yang tengah sibuk ambil form SBPA.
Diorang buka kaunter kat sebelah meja aku pulak tu.
Tu yang riuh sikit.
Aku gerak pun rasanya takde siapa yang sedar. Hehe.


Ni semua kawan2 Abg Rahman.
Bakal rakan niaga baru kami.
Siraj, Boy dan sorang lagi ni aku lupa plak nama dia.
Mereka semua ni masih bujang.
Memang sangat teruja nak cari side income.
Sebelum ni dah banyak kena tipu sebab tu kali ni mereka lebih berhati2.
Kerja aku petang tadi jadi lebih mudah sebab mereka dah siap bawa dokumen.
Kalau takde aral aku rasa minggu depan InsyAllah dah boleh dapat result.
Mudah2an segalanya akan dipermudahkan.

Tahniah Abg Rahman.
Tahniah Danny Eku.
Tahniah Ermiza Wati
Tahniah Leney.
Kerja yang susah akan jadi mudah bila kita buat ramai2.
InsyaAllah.
Tahniah semuanya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...