Tuesday 13 December 2011

Matlamat Baru

Jam 9 pagi tadi aku bawa anak isteri aku ke Klinik Jameaton
kat Seri Kembangan.
Yang check isteri aku je.
Dah dekat 2 minggu rasanya nak bawa dia pergi klinik tapi asyik tertangguh je.
Bukan tak ambil berat pasal sakit dia.
Cuma macam dah tahu dia sakit apa tu yang buat2 lengah je tu. Hehehe.

Ingatkan kami orang pertama yang sampai.
Rupanya dah ramai yang queue.
Walaupun ramai kami tetap tunggu jugak.
Buka kami je.
Semua orang pun biasanya macam tu.
Tak kisah tunggu lama yang penting dapat jumpa doktor.
Doktor peramah.
Service pun bagus.
Kalau dia bagi penjelasan tu memang detail la.

Lepas balik dari klinik tadi
tiba2 semangat aku semacam je.
Semakin membara2.
Macam terkena kejutan elektrik.
Macam2 yang aku dah janji pada diri aku sendiri.
Segalanya pasti berubah.
Aku sendiri pun kena berubah.
Aku akan lakukan yang paling baik di antara yang terbaik
untuk masa depan keluarga aku.
Untuk masa depan anak isteri aku.
Kalau ada rezeki untuk masa depan anak2 aku.
InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...