Sunday 11 December 2011

Beryani Gam Johor

Restoran Beryani Gam Johor.
Bukan kat Johor.
Tapi kat Seri Kembangan je.
Kalau tak salah aku sekarang ni dah banyak branch dia buka.
Terbaru kat belakang Giant Bandar Kinrara.

Tengahari tadi aku singgah sini lepas balik dari USJ Taipan.
Isteri aku teringin nak makan Nasi Beryani.
Kalau ikutkan aku dan isteri bukan makan sangat Nasi Beryani semua ni.
Tapi dah dia nak rasa aku tapau je la.
Makan kat rumah je jimat sikit sebab air tak payah beli. Hehehe.

Sebenarnya kakak aku yang dah lama cari restoran ni.
Dah banyak kali jugak dia tanya aku memang tak tahu.
Baru2 ni aku terjumpa restoran ni.
Itupun sebab aku tersesat jalan.
Agak ke dalam jugak la dari jalan besar sebab tu susah nak nampak.
Tapi yang pelik kawan2 kakak aku tu tahu pulak tempat ni.
Dari Ampang tu sanggup turun Seri Kembangan semata2 nak pekena Nasi Beryani Gam ni.

Tapi bila aku dah try tadi memang terbaekk la.
Tiba2 je kami suami isteri jadi suka pulak walaupun kami bukan berasal dari Johor.
Kalau kakak aku ada terbaca entry ni.
Dont worry mai je sini kak.
Kos pemakanan akan ditanggung sepenuhnya. Hehehe.

Seperti biasa kalau ada kawan2 yang nak cuba,
jangan lupa bawa aku dan belanja aku sekali.
Kalau tak nanti sesat pulak lagi susah. Hahaha.
No fon aku kat sebelah kanan ni je.
Jangan buat2 tak nampak pulak.
Selamat mencuba.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...